2012 m. gegužės 28 d., pirmadienis

kai tu skambini mano kuno sielom, lietei jas taip svelniai, su lyg kiekvienu akordu man viskas atrode vis sviesiau ir aiskiau. suderinai mane ir mano siela kas nakti liesdamas, svelniais savo pirstais mano kuna, snibzdedamas kiek visko dar pamatyti turim. rytais as budavau lyg naujai gimusi daina, sviezia, svelni ir idomi su lyg kiekviena nata. per diena as nenustodavau skambeti ir zavetis, pasauliu kuri tu man duodavai. Tas oro dvelksmas su tavim atrodydavo kaip naktu snabzdesys, tos apsviestos gatves su tavim atrodydavo lyg sapnu pakalnes. as del taves naktu uzkampius aplasciau sviesa, ir lietingu dienu debesis papuosiau vaivorykstem. as galejau del taves laikyti kiekviena akimirka vienintele, kad tik tu pajustum viska ko as zodziais nebemoku apkalbeti. tik pasakyk, kur tu isejai ir as tave surasiu..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą